Доза вести

„Разбистри сѐ“ за да ги заштитиме природните ресурси

Институтот за комуникациски студии започна со кампањата за застапување и лобирање „Разбистри сé“, која ќе трае во текот на 2021 година. Кампањата се фокусира на два специфични проблема: (1) управувањето со водните ресурси (како да се користи и заштити водата) и (2) инспекцискиот надзор против ...
Прочитај повеќе......

Мохамед Јунус за „Лице в лице“: Најдобра одлука е да не се вратиме назад!

ПРЕМИЕРА НА ВИДЕО ИНТЕРВЈУ СО НОБЕЛОВЦЕОТ ЈУНУС – ЗА ПРОМОЦИЈА НА 43. ИЗДАНИЕ НА СПИСАНИЕТО ЗА ОДРЖЛИВ РАЗВОЈ, ПОСВЕТЕНО НА ЧОВЕКОВИТЕ ПРАВА

Со ексклузивно видео интервју со нобеловецот Мохамед Јунус, Платформата за одржлив развој „Лице в лице“ го промовира своето ново, 43. издание,  посветено на човековите права. Премиерата е закажана за вечерва од 19 часот, на каналот на „Јутуб“ на „Лице в лице“, а ќе биде споделено и на официјалниот ...
Прочитај повеќе......

Кампањата „Посреќна 2021! ЗА СИТЕ“ на „Лице в лице“ ја започнуваат актерите од „Преспав“

Платформата за одржлив развој „Лице в лице“ прави чекор поблизу до своите читатели, стартувајќи кампања преку која ги повикува поддржувачите да станат членови на дигиталната „Лице в лице“ заедница и заедно да се движат кон промените во 2021 година.„Посреќна 2021 година! ЗА СИТЕ“ е иницијативата ...
Прочитај повеќе......

Биди дел од „Лице в лице“ заедницата!

Овие празници, празни улици.Продавачите на „Лице в лице“ не ве наоѓаат на вашите и нивни омилени места.Со намалената циркулација на луѓе во кафулињата и рестораните (што е за поздрав), речиси и немаат продажба, а поради тоа, ниту средства за основна егзистенција. Никому не му е лесно, но, ваквите ...
Прочитај повеќе......

Brainster креираше бесплатна дигитална алатка за кариерно насочување

Дигиталната алатка за кариерно советување на Brainster од денес е достапна за користење. Ова е мошне корисна алатка која може секој бесплатно да ја користи и е одличен прв чекор во потрагата по вистинската професија. Она што ја прави важна во поширок контекст е дека ја истакнува потребатата да се ...
Прочитај повеќе......

„Прозорците што се смеат“ – мултимедијална кампања на „Театар Пи“ за лицата со попреченост

ЦИУЕ „Театар Пи“ од Скопје во соработка со ЦПЛИП „Порака“ од Скопје по повод 3 Декември – Меѓународниот ден на лицата со попреченост започнува со мултимедијална кампања со наслов „Прозорците што се смеат“. Фокусот на проектот, информираат организаторите на кампањата, е да се развие разбирање за ...
Прочитај повеќе......