#45 Лице в лице – дигитално издание
100 ден
Лице в лице број 45: Иднината на работните места е концентрирана на човекот.
Што добивате?
– пристап на сите содржини на дигиталната платформа на „Лице в лице“ во времетраење од два месеци. Вашиот профил се активира автоматски со купувањето, со вашата мејл адреса, која ја внесувате овде при плаќањето.
Го задржуваме принципот 50-50, а сега, градиме и заедница одговорни граѓани. Купувајќи единечно издание, вашата инвестиција во одржливиот развој и инклузивното општество, ја вложуваме на следниов начин:
– кај вашиот омилен продавач/продавачка, доколку внесете код на продавач во полето за купон. Прочитајте овде за продавачите и нивните кодови.
или
– во социјалната иновација Социјално менторство, преку која продавачите се менторираат и се градат нивните вештини за отворениот пазар на труд.
Купувајќи „Лице в лице“ им помагате на многумина. Читајќи „Лице в лице“ си помагате себе си!
„Лице в лице“ број 45. ја носи темата „Иднината на работните места“.
Издвоена содржина:
ЛИЦЕ В ЛИЦЕ СО ПРОДАВАЧOT АЛМИР МУСТАФА
Ако не бев продавач на уличното списание, ќе бев тоа што ме учеше вујко ми да бидам – молер. А, ако ме прашате зошто молер, затоа што сакам кога правам промена и од неуредно станува чисто и бело. Многу ја сакам промената, вели младиот продавач на списанието за одржлив развој „Лице в лице“
ТЕМА НА БРОЈОТ: ИДНИНАТА НА РАБОТНИТЕ МЕСТА
Во отсуство на проактивни напори, нееднаквоста во светот може само да расте поради двојниот ефект од технологијата и пандемиската рецесија. Токму затоа светот сега, а и после пандемијата бара кокреирање, спојување на заедничките сили со цел создавање нов систем каде социјалната економија ќе биде главен актер во развојот на традиционалната економија, а главниот фокус ќе биде ставен на позицијата на највредниот ресурс – луѓето.
СОЦИЈАЛНОТО МЕНТОРСТВО И ИНОВАЦИИ – МОСТ ДО ИНКЛУЗИВНО ОПШТЕСТВО
Инклузивните претпријатија и инклузивните работни места поттикнуваат социјална и економска благосостојба, но и намалување на нееднаквоста преку интегрирање на ранливите групи на пазарот на трудот. За ова e клучна соработката меѓу триаголникот од институции, граѓански организации и од бизнис-сектор
ИНТЕРВЈУ СО ЧАРЛИ ФЕЛГЕЈТ, ЛИДЕР ЗА ВИЗИЈА НА „ДЕКАТЛОН“: ВРАБОТУВАМЕ СПОРЕД ВРЕДНОСТИ, НЕ СПОРЕД КВАЛИФИКАЦИИ
Во компаниите сме преокупирани со културни разлики и со хиерархија и постои безволност кај луѓето. Истите тие луѓе, за време на викендите може да ги видите како собираат ѓубре или цртаат слики од прекрасни светови во кои сакаат да живеат. Меѓутоа, кога ќе се вратат на работа си ја ставаат онаа маска „работа“ и нивната вистинска личност се крие
ИНТЕРВЈУ СО ЕН-СОФИ ГУНАРСОН, ИКЕА: БИЗНИС-ПАРТНЕРСТВА ШТО СОЗДАВААТ ВРЕДНОСТИ
Важно ми е да споделувам идеи и инспирација за тоа како голема компанија како ИКЕА придонесува кон општествена промена преку соработка со претприемачи, чијшто бизнис-менталитет функционира преку срцето и кои создаваат одржлива промена преку бизнис со општествено влијание, вели нашата соговорничка
ЧАС ПО РОДОВИ ПРАШАЊА: ПРЕВЕНЦИЈАТА ОД САЈБЕР СЕКСУАЛНО НАСИЛСТВО ТРЕБА ДА ПОЧНЕ ОД УЧИЛИШТЕ
Виртуелното насилство и вознемирување мора да се сфатат сериозно и да бидат разбрани како родово засновано насилство. Но, казнувањето е само еден дел од решението. Другиот дел е да се даде поголем фокус на сексуалното образование на младите за да се превенира во иднина
ИНКЛУЗИВНО ОПШТЕСТВО: ТУРИЗМОТ СЀ УШТЕ Е ПРИВИЛЕГИЈА САМО ЗА ОДРЕДЕНА ГРУПА ЛУЃЕ
Земјава изобилува со природни убавини и со прекрасни места за туризам на езера, реки, планини, археолошки наоѓалишта, културни манифестации, музеи, модерни и традиционални ресторани. За жал, малку од овие локации се пристапни и приспособени, не само за лица со попреченост, туку и за стари и исцрпени лица, а дел од нив ниту за родители со детска количка.