#45 Лице в лице – дигитално издание

100 ден (+0% ДДВ)

Лице в лице број 45: Иднината на работните места е концентрирана на човекот.

Што добивате?
– пристап на сите содржини на дигиталната платформа на „Лице в лице“  во времетраење од два месеци. Вашиот профил се активира автоматски со купувањето, со вашата мејл адреса, која ја внесувате овде при плаќањето.
Го задржуваме принципот 50-50, а сега, градиме и заедница одговорни граѓани. Купувајќи единечно издание, вашата инвестиција во одржливиот развој и инклузивното општество, ја вложуваме на следниов начин:
– кај вашиот омилен продавач/продавачка, доколку внесете код на продавач во полето за купон. Прочитајте овде за продавачите и нивните кодови.
или
– во социјалната иновација Социјално менторство, преку која продавачите се менторираат и се градат нивните вештини за отворениот пазар на труд.

Купувајќи „Лице в лице“ им помагате на многумина. Читајќи „Лице в лице“ си помагате себе си!

Информации за испорака: 3-5 работни денови

52 продадени во последни 3 минути

Вклучи износ за донација во својата кошничка

Твојата донација ја вложуваме во социјалната иновација Социјално менторство, преку која се менторираат продавачите на „Лице в лице“ и се градат нивните вештини за отворениот пазар на труд, како и во други развојни програми во рамките на нашата платформа.

Кликни на копче со износ, а потоа на копчето „Донирај за ЛВЛ“. Така во кошничката на нашата е-продавница на сајтов ќе додадеш производ донација. Потоа продолжуваш до кошничката и ја комплетираш нарачката. На крајот плаќаш со картичка.

Така, успешно ја комплетираш својата донација за „Лице в лице“. За помош, контактирајте нѐ на [email protected] или на 02 2 466 444.

100 ден
300 ден
600 ден
1,000 ден
3,000 ден
6,000 ден
40 се на оваа страна
Опис

„Лице в лице“ број 45. ја носи темата „Иднината на работните места“.

Издвоена содржина:

ЛИЦЕ В ЛИЦЕ СО ПРОДАВАЧOT АЛМИР МУСТАФА
Ако не бев продавач на уличното списание, ќе бев тоа што ме учеше вујко ми да бидам –  молер. А, ако ме прашате зошто молер, затоа што сакам кога правам промена и од неуредно станува чисто и бело. Многу ја сакам промената, вели младиот продавач на списанието за одржлив развој „Лице в лице“

ТЕМА НА БРОЈОТ: ИДНИНАТА НА РАБОТНИТЕ МЕСТА
Во отсуство на проактивни напори, нееднаквоста во светот може само да расте поради двојниот ефект од технологијата и пандемиската рецесија. Токму затоа светот сега, а и после пандемијата бара кокреирање, спојување на заедничките сили со цел создавање нов систем каде социјалната економија ќе биде главен актер во развојот на традиционалната економија, а главниот фокус ќе биде ставен на позицијата на највредниот ресурс – луѓето.

СОЦИЈАЛНОТО МЕНТОРСТВО И ИНОВАЦИИ – МОСТ ДО ИНКЛУЗИВНО ОПШТЕСТВО
Инклузивните претпријатија и инклузивните работни места поттикнуваат социјална и економска благосостојба, но и намалување на нееднаквоста преку интегрирање на ранливите групи на пазарот на трудот. За ова e клучна соработката меѓу триаголникот од институции, граѓански организации и од бизнис-сектор

ИНТЕРВЈУ СО ЧАРЛИ ФЕЛГЕЈТ, ЛИДЕР ЗА ВИЗИЈА НА „ДЕКАТЛОН“: ВРАБОТУВАМЕ СПОРЕД ВРЕДНОСТИ, НЕ СПОРЕД КВАЛИФИКАЦИИ
Во компаниите сме преокупирани со културни разлики и со хиерархија и постои безволност кај луѓето. Истите тие луѓе, за време на викендите може да ги видите како собираат ѓубре или цртаат слики од прекрасни светови во кои сакаат да живеат. Меѓутоа, кога ќе се вратат на работа си ја ставаат онаа маска „работа“ и нивната вистинска личност се крие

ИНТЕРВЈУ СО ЕН-СОФИ ГУНАРСОН, ИКЕА: БИЗНИС-ПАРТНЕРСТВА ШТО СОЗДАВААТ ВРЕДНОСТИ
Важно ми е да споделувам идеи и инспирација за тоа како голема компанија како ИКЕА при­до­не­су­ва кон општествена промена преку соработка со претприемачи, чијшто бизнис-менталитет функ­ци­о­ни­ра преку срцето и кои создаваат одржлива промена преку бизнис со општествено вли­ја­ние, вели нашата соговорничка

ЧАС ПО РОДОВИ ПРАШАЊА: ПРЕВЕНЦИЈАТА ОД САЈБЕР СЕКСУАЛНО НАСИЛСТВО ТРЕБА ДА ПОЧНЕ ОД УЧИЛИШТЕ
Виртуелното насилство и вознемирување мора да се сфатат сериозно и да бидат разбрани како родово засновано насилство. Но, казнувањето е само еден дел од решението. Другиот дел е да се даде поголем фокус на сексуалното образование на младите за да се превенира во иднина

ИНКЛУЗИВНО ОПШТЕСТВО:  ТУРИЗМОТ СЀ УШТЕ Е ПРИВИЛЕГИЈА САМО ЗА ОДРЕДЕНА ГРУПА ЛУЃЕ
Земјава изобилува со природни убавини и со прекрасни места за туризам на езера, реки, планини, археолошки наоѓалишта, културни манифестации, музеи, модерни и традиционални ресторани. За жал, малку од овие локации се пристапни и приспособени, не само за лица со попреченост, туку и за стари и исцрпени лица, а дел од нив ниту за родители со детска количка.

Услови за испорака и рефундирање

Политика за испорака

Во делот на продавница на „Лице в лице“, достапни се дигитални верзии на уличното списание за одржлив развој, како и дигитални и печатени честитки/картички.
Испораката се врши на местото кое е наведено како локација за достава е одредено од страна на корисникот при извршената нарачка.

Корисникот е должен да обезбеди точна адреса и доволно насоки за да може да се изврши доставата.

Во случај на недоставување на производите или доцнење со испораката на производите поради вина на корисникот, Лице в лице / Паблик нема обврска да изврши враќање на уплатените средства.

Доставата на честитките/картичките во земјава чини  170 денари. Доставувањето на дигиталните производи се врши автоматски, на електронската адреса која ја има наведено корисникот при нарачката.

Времето за испорака е наведено како информација до секој производ во полето „Информации за испорака“ и вообичаено е 3-5 работни денови.

Во случај на нарачка на повеќе производи со различно време за испорака, како време на испорака се смета времето предвидено за оној производ за кој е потребно најдолг период за достава.

Лице в лице / Паблик го задржува правото да ги достави производите и по истек на времето предвидено за достава во случаи кога испораката доцни поради пречки, настани или околности кои Лице в лице / Паблик не е во можност да ги спречи, избегне или отстрани.

При испорака, лицето кое ја прима нарачката има обврска да ја прегледа истата во присуство на доставувачот, и доколку нарачката е целосна и соодветна да се потпише на доставница приложена од страна на доставувачот.

Враќање на производи и рефундирање на средства

Корисникот или трето лице во чија корист е извршена и испорачана нарачка од Лице в лице / Паблик има право да ги врати производите најдоцна во рок од 15 дена од денот на приемот, под услов истите да се неупотребени, неоштетени и во целосното оригинално пакување доставено од Лице в лице / Паблик, вклучувајќи ги амбалажите и безбедносните ознаки.

Производите мора да се вратат неотворени, неискористени, неоштетени и во целосното оригинално пакување доставено од Лице в лице / Паблик, вклучувајќи ги амбалажите и безбедносните ознаки.

Трошоците за враќање на производите се товар на корисникот или третото лице во чија корист е извршена и испорачана нарачката од Лице в лице / Паблик, освен ако се утврдило дека производот е доставен несоодветен или неисправен од страна на Лице в лице / Паблик.

Во случај на враќање на производите и барање за поврат на средства од страна на корисникот, средствата ќе бидат вратени на банкарската сметка од која било извршено плаќањето во рок од 14 дена од денот на прием на вратените производи во Лице в лице / Паблик.