Моралната паника и претставата на ЛГБТИ во медиумите

Претставата на ЛГБТИ во медиумите е како тие да се непријатели кои создаваат страв кај јавноста. Коалиција „Маргини“ работеше на истражување со кое посочи на  причините зад оваа претстава, демистифицирајќи...
Продолжи

(видео) Уличниот печат продава приказна за да создаде подобро општество

Колегите од шведското улично списание „Фактум“ изработија видео анимација која има за цел да ја истакне улогата на уличниот печат ширум светот – движење кое се спротиставува на сиромаштијата, бездомништвото,...
Продолжи

Сакаме со „Камп“ да израснат свесни генерации за климатските промени и за природните убавини 

Анета Ристеска Две области што нам ни се мили се едукација и заштита на природата. Нашиот профит ќе биде реинвестиран во организации и настани што се залагаат за овие области, а...
Продолжи

Добра здравствена политика се гради со учество на здруженија на пациенти

 Во соседните земји здравствените власти соработуваат со организациите на пациенти со цел унапредување на здравствената политикана локално и на регионално ниво Мирјана Бабамова Ракот е болест на целото семејство на пациентот и...
Продолжи

Дигитализацијата ќе овозможи прегледи и од сопствениот дом

Сите услуги кај својот матичен лекар пациентот треба да ги добива електронски. Тоа значи  дека веќе нема да има потреба да се печатат рецепти, упати, боледувања, потврди за различна намена...
Продолжи

Херои во сенка

Во изминатава декада клучен дел во продажбата на „Лице в лице“ беше работата на мрежата партнерски организации. За предизвиците, но и за позитивните промени кај продавачите, разговараме со дел од...
Продолжи
Zdravstvo_ilustracijaZoranInadeski

Лекот за јавното здравство не е на позитивната листа на лекови

илустрација: Зоран Инадески  Редовното ажурирање на позитивната листа на лекови не е од корист само за пациентите туку и за целиот здравствен систем. Со успешно лекување на болестите додека се во...
Продолжи

Здравство со поминат рок?!

Mакедонскиот здравствен систем, кој со години е на стаклени нозе, се клати, се препелка, затворен е за иновации, не успева или не сака да ги следи трендовите, не вложува во...
Продолжи