Не подаруваме, туку учиме и зајакнуваме: С’ржта на мисијата на „Лице в лице“
Во мозаикот на нашето општество, секоја боја е подеднакво важна. Мисијата на уличното списание „Лице в лице“ лежи во старата кинеска поговорка „Дај му на човека риба и ќе го нахраниш за еден ден; Научи го да лови риба ќе го храниш цел живот“.
Заедно со работниот ангажман за продавачи кои доаѓаат од различни ранливи групи, функционирањето на „Лице в лице“ значи и работа на вештини, односно влог во креирање нови вештини и вклучување на нови перспективи во нивната реалност.
Продавањето на списанието не им обезбедува само обичен приход, туку и можности за вклучување на пазарот на труд, зајакнување, грижа, заедница. Обезбедува и зајакнување на личните капацитети и самостојност.
Преку кампањата „Лице в лице ме научи“ која ја комуницираме на нашите социјални мрежи, обично во петоците, ги пренесуваме искуствата на менторите кои работат со нашите продавачи, самите продавачи, но, и различни експерти во областа, кои се залагаат за инклузивност на пазарот на труд. Нивната неуморна и посветена работа придонесе кон високи достигнувања за лицата кои се вклучени во продажбата, но и кон градење на брендот на „Лице в лице“ – кој означува заложба за подобро општество.
Фокусот е на градење и зајакнување на животните и социјалните вештини. Понатаму, овие вештини стануваат алатки со кои тие создаваат посветла, помоќна иднина, за себе но и за нивните семејства и заедница.
Затоа, нашите продавачи се и наши херои!
Анабела, Кико Пешевски, Кико Марковски, Кате, Горе, Игор, Самир, Алмир, Мубија, Перјана … ако ги сретнете, денот ќе ви тргне на убаво!
Продолжуваме со истакнување на важноста за креирање вештини кои зајакнуваат!