
Платата привлекува, но, работната култура задржува!
ОДРЖАН ФОРУМ НА ДОБРИ КОМПАНИИ 2025 – ДИСКУСИИ ЗА ИНКЛУЗИВНА РАБОТНА КУЛТУРА И ЗАДРЖУВАЊЕ ТАЛЕНТИ Во атмосфера полна со иновативни
ОДРЖАН ФОРУМ НА ДОБРИ КОМПАНИИ 2025 – ДИСКУСИИ ЗА ИНКЛУЗИВНА РАБОТНА КУЛТУРА И ЗАДРЖУВАЊЕ ТАЛЕНТИ Во атмосфера полна со иновативни
Од 16 до 18 мај 2025, Скопје и Македонија за првпат ќе бидат домаќини на еден од најпрестижните европски иновациски
„Ако се земе предвид дека околу 80 проценти од дивите растенија и повеќе од 150 важни култури зависат од опрашувањето
Транзицијата кон родителство е значајна животна промена и во ред е ако е потребно време за да се приспособиме. Хормоналните
Непостоење јавен превоз до многу од македонските села е една од главните причини за намалување на фреквенцијата на луѓето во
Малкумина Македонци сакаат да пропатуваат во своите пензионерски денови на места кои не ги виделе, по примерот на граѓаните на
ПОСЛЕДНО ИЗДАНИЕ
ПОДАРЕТЕ (СИ) ЛИЦЕ В ЛИЦЕ
електронско, печатено издание или годишна претплата
Ковид 19 беше и сè уште е удар за продавачите на уличен печат кај нас, но и секаде низ светот каде што функционираат уличните списанија и весници.
Тимот на „Лице в лице“ гледаше на ова како на нов предизвик. Гледајќи ги можностите, создадовме уште посилна заедница на поддржувачи, продавачи, партнерски организации членки на мрежата за продажба и дистрибуција на списанието, читатели, активни граѓани. Сите заедно, обединети придонесовме да не биде загрозена егзистенцијата на ниту еден продавач.
Дел од нашите продавачи пак, иницираа дека одлично би се снашле во е-продажбата, токму поради социјалните мрежи кои се нивна омилена алатка за комуникација, а ете, сега, и за работа.
„Лице в лице“ е сега подостапно до својата читателска публика. Креиравме низа модели кои одговараат на индивидуалните потреби на продавачите, заштитувајќи ги нив, а сепак, активирајќи ги во работен ангажман којшто е клучен за нивната интеграција и инклузија.
Заедно градиме заедница одговорни граѓан(к)и.
„Лице в лице“ е улично списание за одржлив развој, кое излегува во Македонија од септември 2012 година, и го промовира моделот на социјално претприемништво.
Продавачи на списанието се претставници од најранливите групи во општеството, кои се обучуваат за продажба од страна на тим на платформата „Лице в лице“.
Половина од сумата на списанието е за продавачот, а половина за печатење и за активности кои го подобруваат животот на маргинализираните групи.
Сеуште немаш профил ?
Отвори профил