
Модата како глас за промена -пораки против булинг и ревија за одржлива иднина
Два настана на Fashion Weekend Skopje во организација на SIEC ја претвораат модата во порака за самодоверба, одржливост и борба против булинг.

Два настана на Fashion Weekend Skopje во организација на SIEC ја претвораат модата во порака за самодоверба, одржливост и борба против булинг.

Во духот на Розев Октомври во текот на вчерашниот ден се одржа розева прошетка, посветена на подигање на свеста за

Во понеделник, 27 октомври во 20 часот, во Културно Информативниот Центар – Скопје, ќе се отвори изложба на дела настанати

Во свет полн со пречки, хербалниот туризам ги поврзува луѓето преку билките, природата и заедничките искуства. Сите можат да бидат

На овогодишниот Форум на добри компании, пораката беше јасна – компаниите кои не го менуваат своето ДНК, нема да имаат

Транзицијата кон родителство е значајна животна промена и во ред е ако е потребно време за да се приспособиме. Хормоналните
ПОСЛЕДНО ИЗДАНИЕ
ПОДАРЕТЕ (СИ) ЛИЦЕ В ЛИЦЕ
електронско, печатено издание или годишна претплата
Ковид 19 беше и сè уште е удар за продавачите на уличен печат кај нас, но и секаде низ светот каде што функционираат уличните списанија и весници.
Тимот на „Лице в лице“ гледаше на ова како на нов предизвик. Гледајќи ги можностите, создадовме уште посилна заедница на поддржувачи, продавачи, партнерски организации членки на мрежата за продажба и дистрибуција на списанието, читатели, активни граѓани. Сите заедно, обединети придонесовме да не биде загрозена егзистенцијата на ниту еден продавач.
Дел од нашите продавачи пак, иницираа дека одлично би се снашле во е-продажбата, токму поради социјалните мрежи кои се нивна омилена алатка за комуникација, а ете, сега, и за работа.
„Лице в лице“ е сега подостапно до својата читателска публика. Креиравме низа модели кои одговараат на индивидуалните потреби на продавачите, заштитувајќи ги нив, а сепак, активирајќи ги во работен ангажман којшто е клучен за нивната интеграција и инклузија.
Заедно градиме заедница одговорни граѓан(к)и.
„Лице в лице“ е улично списание за одржлив развој, кое излегува во Македонија од септември 2012 година, и го промовира моделот на социјално претприемништво.
Продавачи на списанието се претставници од најранливите групи во општеството, кои се обучуваат за продажба од страна на тим на платформата „Лице в лице“.
Половина од сумата на списанието е за продавачот, а половина за печатење и за активности кои го подобруваат животот на маргинализираните групи.
Сеуште немаш профил ?
Отвори профил