Зад секој успешен продавач стои успешен ментор

Ли­це­то на „Ли­це в ли­це“ се про­да­ва­чи­те, а мо­то­рот на про­ме­ни во нив­ни­от жи­вот и во нив­ни­от про­фе­си­о­на­лен раз­вој се мен­то­ри­те-ко­ор­ди­на­то­ри од де­сет парт­нер­ски ор­га­ни­за­ции, кои ги пот­тик­ну­ва­ат, на­со­чу­ва­ат, сле­дат...

Учењето се случува во умот и во душата, а не во тестовите!

Осврт кон сер Кен Робинсон Ако се­мејс­тво­то е при­мар­на оп­штес­тве­на кле­тка во ко­ја един­ка­та ги учи ос­нов­ни­те вред­но­сти и нор­ми, то­гаш учи­ли­ште­то ја има уло­га­та да ги на­до­пол­ни и над­гра­ди и...

Крутоста не е карактеристика на образованието на 21 век

Вдиши: свежа визија за посакуваниот образовен систем. Издиши: неефикасни модели и неосмислени реформи. Ова  е најважната „мајндфулнес“ порака за овој период за нашиот систем, за кој пандемијата беше лакмусов момент што ги...

Европа учи како да учи место што да учи!

Ви­со­ки­те ре­зул­та­ти на те­сти­ра­ња­та спо­ред ПИСА, вло­жу­ва­ње­то во но­ва пра­кти­ка и ве­шти­ни, но и со­од­вет­ни­те ре­фор­ми во учи­ли­шта­та соз­да­ва­ат сли­ка за одрж­лив и ква­ли­те­тен обра­зо­вен си­стем, пре­поз­на­ен од Ор­га­ни­за­ци­ја­та за...

Гимнастика на умот преку интернет – паралелен универзум за развој на секое дете

Ра­сте­ме и обра­зу­ва­ме де­ца што тре­ба да ја по­ми­нат ини­ци­ја­ци­ја­та кон џе­даи - тие што се гри­жат за до­бро­то на све­тот и на са­пи­ен­сот, на­ши­те ид­ни Лук Скај­во­кер, Оби-Ван Ке­но­би,...

Ттрансформацијата на општеството почнува од трансформација на образованието

Како би можел да изгледа еден час, на кој, меѓу другото, децата се поттикнувани да поставуваат прашања и да развиваат критичко размислување, не е задолжително да се седи во клупа,...

Дајте му „глас“ на вашето мислење – анкета на „Лице в лице“

Списанието за одржлив развој „Лице в лице“, опстојува веќе осма година, а еден од неговите најсилни партнери низ времето сте токму вие, читателите и поддржувачите на коцептот дека работата е...

Наставници, слободата се зема, не се чека да биде дадена!

Ка­ко ни­ко­гаш до­се­га, на­став­ни­кот е во фо­ку­сот на вни­ма­ни­е­то во це­ли­от свет. Очи­те на ро­ди­те­ли­те, уче­ни­ци­те, на це­ла­та јав­ност се по­сто­ја­но впе­ре­ни во не­го. Пан­де­ми­ја­та, ко­ја ги ста­ви на тест...