Интервју со
Небојша Илијевски:
За дупката што
сите ја гледаме…
И толку
Почнете од себеси, каде сте во моментот и какво е вашето присуство во компанијата.
Запрашајте се што ве мотивира, кои се трите работи кои навистина ги посакувате за себеси!
Видете се од дрон-перспектива. Што се обидувате да направите во овој момент во вашиот професионален и личен развој?
Montparnasse: кога електронската музика и креативната сцена оживуваат на уникатни локации во Македонија
За нас местото каде што се одржува настанот е исто толку важно колку и музиката. Од самиот почеток сакавме настаните/проектите да ги носиме надвор од клубовите и да ги врземе со места кои сами по себе имаат автентична атмосфера и приказна.
Преку хумор до заедништво: серијата „Чаршија“ ги спојува различните култури
Преку кратки хумористични епизоди, серијата „Чаршија“ го прикажува секојдневниот живот на занаетчиите во Старата скопска чаршија, преплетувајќи ги традицијата и современоста.
Културата им припаѓа на децата и на љубопитните, не на пазарот
Правење план е една од најдобрите работи што сум ги научил во мојот живот. Не само што гледам да бидам хаотичен за да го најдам тоа што ќе ме убива со радост, туку, во иста рамнотежа го сакам тоа што ме заземјува
Од пасивни приматели до активни граѓани: силата на социјалното менторство во животите на корисниците на социјална помош
Преку програмата за социјално менторство на „Паблик“, Ирена Туфекчиева вклучува ранливи категории на граѓани на пазар на труд
Преку едноставни активности – собирање, сушење, подготовка на чаеви – луѓето се чувствуваат исполнето. Особено лицата со попреченост, кои во овие моменти не се третирани како „корисници“, туку како рамноправни учесници.
Хербален туризам што ги зближува луѓето
Оваа идеја отвора многу врати и за младите – особено за тие што сакаат да останат во селото или руралната средина, но, не гледаат перспектива. Хербалниот туризам покажува дека и од малку може да се создаде нешто свое: билкарски прошетки, работилници, уникатни сувенири, чаеви, нови пријателства. Младите можат ова да го направат нивна приказна, а „Билкилајф“ покажува како.
Креативни сте, ама тоа го знаат само вашите пријатели? Можеме и ние да бидеме ваши блиски, споделете ни #Лицевлице за вашите способности и нека дознае и нашата голема заедница.
Го купи новото „Лице в лице“?
Електронско, печатено издание или годишна претплата.
Посети ја нашата веб продавница и поддржи ја нашата работа
„Лице в лице“ е подостапно до својата читателска публика.
Нашата онлајн продавница овозможува да го купите дигиталното издание на „Лице в лице“ и да ја поддржите работата на Платформата за одржлив развој.
Тука ќе ја најдете и продавницата на нашиот Кико Марковски, која ја креиравме за да одговара на неговите индивидуални потреби.
Заедно градиме заедница одговорни граѓан(к)и.
Интернетот не е играчка: Заштитата на децата на интернет почнува со разговор, не со забрана
Лице в лице факти
Најнови написи
Приказни во движење
Откријте ги приказните што ја водат нашата мисија. Ги ловиме реалните искуства, предизвиците и триумфите на оние што прават разлика во нашата заедница.
Порака од Гордана Малинова
продавачка на „Лице в лице“
Од онлајн закани до автоцензура
Мрежата на жени во медиуми „Еднаква“ се бори против насилството врз новинарките